Ryżowa nawilżająca pianka do mycia twarzy IOSSI 170ml
Opis
Ryżowa Piana. Ultradelikatna nawilżająca pianka do mycia twarzy IOSSI 170ml
Oczyszczenie. Nawilżenie. Świeżość.
Lekka, delikatna, łagodna, subtelna… Eteryczna. Naturalna pianka do mycia twarzy z proteinami ryżowymi:
- doskonale oczyszcza,
- odświeża i odżywia skórę,
- przywraca uczucie komfortu.
Jest jak lekki powiew wiatru, jak muzyka Ludovico Einaudi albo jak cisza o poranku, kiedy świat jeszcze śpi. Piana Ryżowa to naturalny kosmetyk, który warto dołączyć do codziennych, czułych rytuałów pielęgnacyjnych. Sięgaj po nią rano i wieczorem, a Twoja cera będzie dokładnie oczyszczona, nawilżona i miękka w dotyku. Produkt jest bardzo wydajny i sprawdzi się do każdego rodzaju cery, dla kobiet i dla mężczyzn.
Dla kogo? Dla każdego, kto potrzebuje delikatnego, ale dokładnego oczyszczenia, dla tych, którzy lubią bujać w obłokach i dla tych, którzy wolą twardo stąpać po ziemi. Dla Ciebie, Twojej przyjaciółki i w prezencie dla dziadka.
Receptura kosmetyku bazuje na wartościowych i pięknie pachnących składnikach aktywnych, takich jak:
- ekstrakt z zielonej herbaty – antyoksydant, który spowalnia proces starzenia się skóry, intensywnie nawilża i odżywia oraz przywraca elastyczność,
- proteiny ryżowe – mają działanie regenerujące, wygładzające i nawilżające.
- ekstrakt z nagietka – likwiduje szorstkość skóry, zmiękcza, nawilża i wygładza.
- fermenty z bambusa – wykazują właściwości ściągające, nawilżające, kojące, antygrzybiczne i antybakteryjne.
- ekstrakt z lukrecji – posiada silne właściwości łagodzące i przeciwzapalne. Wspomaga regenerację skóry, zmniejsza zaczerwienienia i podrażnienia. Zwiększa zdolność wnikania składników aktywnych w głąb skóry.
- fermenty z rzodkiewki – poprawiają kondycję skóry, odżywiają prawidłowy mikrobiom. Mają także udokumentowane właściwości nawilżające.
- fermenty z kokosa – zapewniają doskonałe nawilżenie i odżywienie skóry. Chronią przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych oraz odbudowują mikroflorę na powierzchni skóry.
- ekstrakt z szałwii hiszpańskiej – odpowiada za efekt anti-pollution,
- D-pantenol – ma właściwości kojące i uelastyczniające.
- ekstrakt z alg brunatnych – ze względu na bogactwo związków czynnych, ekstrakt posiada właściwości: intensywnie nawilżające wysuszoną i zmęczoną skórę. Dodatkowo odżywia, ujędrnia i poprawia koloryt skóry.
- kwas mlekowy – reguluje pH skóry, przywracając jej naturalny, fizjologiczny odczyn. Ponadto działa antybakteryjnie i wspomaga oczyszczanie skóry.
- woda pomarańczowa – ma działanie odświeżające i tonizujące.
Działanie: oczyszczenie, nawilżenie.
Dla wszystkich rodzajów cer. Kosmetyk odpowiedni dla wegan.
Konsystencja: lekka, puszysta pianka.
Zapach: delikatnie ziołowy.
pH: 5,5.
Opakowanie: 170 ml, plastikowa butelka z pompką spieniającą. Po zużyciu: wyrzucić opakowanie do pojemnika z napisem ‘tworzywo sztuczne’.
Skład: Aqua, Citrus Aurantium Amara Flower Water*, Glycerin, Coco Glucoside, Babassu Oil Polyglyceryl-4 Esters, Betaine, Sodium Cocoyl Hydrolyzed Rice Protein, Propanediol, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Panthenol, Lactobacillus, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Benzyl Alcohol, Lactobacillus/Arundinaria Gigantea (Bamboo) Ferment Filtrate, Salvia Hispanica Seed Extract, Algin, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil*, Dehydroacetic Acid, Copaifera Reticulata (Copaiba) Balsam Oil, Lactic Acid, Lactobacillus Ferment, Althaea Officinalis (Marshmallow) Root Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra (Liquorice) Root Extract, Linalool**
* składniki z upraw organicznych
** naturalne składniki olejków eterycznych
Zapis INCI widoczny na stronie może delikatnie się zmieniać, zgodnie z aktualną dokumentacją, dostarczaną nam przez dostawców poszczególnych surowców. Najnowszy skład znajduje się zawsze na etykiecie kosmetyku.
Kosmetyki {iossi} produkowane są wyłącznie ze składników akceptowanych przez ECOCERT/COSMOS do stosowania w kosmetykach naturalnych i organicznych
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.