Resveratrol Mineral Cream SPF 30 DERMOMEDICA 15 ml
Opis
Resveratrol Mineral Cream SPF 30
Formuła kremu opiera się na innowacyjnym połączeniu filtrów mineralnych z resweratrolem. Krem działa przeciwstarzeniowo, zapobiega powstawaniu przebarwień i wzmacnia kondycję skóry.
Tlenek cynku i ditlenek tytanu są filtrami mineralnymi, całkowicie bezpiecznymi dla skóry wrażliwej, podrażnionej, a nawet uszkodzonej. Wykazują szerokie spektrum fotoochrony wobec promieniowania zarówno UVB jak i UVA.
W kosmeceutyku dodatkowo zastosowano resweratrol – silny polifenol o działaniu antyrodnikowym. Jest to przełomowy składnik antyoksydacyjny wydłużający życie komórek i działający na zahamowanie procesów glikacji, przez co skóra dłużej pozostaje jędrna i elastyczna.
Resweratrol opóźnia procesy starzenia się skóry i poprawia jej nawilżenie.
Krem rekomendowany po zabiegach z zakresu kosmetologii i medycyny estetycznej. Kosmeceutyk przeznaczony dla skóry suchej, normalnej, również wrażliwej i podrażnionej.
ZINC OXIDE 6 %
TITANIUM DIOXIDE 4.5%
RESVERATROL 1%
SKÓRA:
- sucha
- normalna
- wrażliwa
- naczynkowa
- podrażniona
- przebarwienia
APLIKACJA:
Krem na dzień. Nanieś krem na twarz, szyję oraz dekolt i lekko wmasuj. Aby zapobiegać przedwczesnemu starzeniu się skóry, stosuj filtry przeciwsłoneczne codziennie przez cały rok.
SKŁADNIKI:
Water /Aqua/Eau, Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Cyclopentasiloxane, C12-15 Alkyl Benzoate, Dimethicone, Cyclohexasiloxane, Polyglyceryl-3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Dimethicone/PEG-10/15 Crosspolymer, Stearic Acid, Aluminum Hydroxide, Glycerin, Sodium Chloride, Polyglyceryl-4 Isostearate, Phenoxyethanol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Dimethicone/Polyglycerin-3 Crosspolymer, Hexyl Laurate, Triethoxysilylethyl Polydimethylsiloxyethyl, Hexyl Dimethicone, Cetearyl Olivate, Panthenol, Caprylyl Glycol, Sorbitan Olivate, Dimethicone/Vinyl, Dimethicone Crosspolymer, Tocopheryl Acetate, Pichia/Resveratrol Ferment Extract, Ethylhexylglycerin, Hexylene Glycol, Sodium Hyaluronate.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.