Krem regenerująco nawilżający. Aksamitna Róża. IOSSI 50ml
Opis
Aksamitna Róża. Krem regenerująco nawilżający. Acerola, róża, algi IOSSI 50ml
Nawilżenie. Regeneracja. Wzmocnienie.
Róża? Jak wygląda róża? Czy to kwiat? A może naturalny krem regenerująco-nawilżający, który:
- nawilża,
- regeneruje i wzmacnia skórę,
- rozjaśnia przebarwienia,
- wykazuje działanie przeciwzmarszczkowe.
Aksamitna Róża to intensywny krem regenerujący przeznaczony szczególnie dla cery suchej, wrażliwej i dojrzałej. Jest połączeniem pięknego, relaksującego zapachu oraz kuracji przeciwzmarszczkowej. Kosmetyk został opracowany by wspierać naturalną regenerację skóry, a jednocześnie zredukować drobne linie – cera jest elastyczna i mocno odżywiona. Aksamitna Róża jest wydajna, dobrze się rozprowadza. Wspaniale sprawdza się w czasie codziennych czułych rytuałów pielęgnacyjnych.
Dla kogo? Dla wszystkich, którzy potrzebują regeneracji i nawilżenia cery, dla osób, które szukają pięknie pachnącego kremu do twarzy, dla Róż, ich przyjaciółek i znajomych z pracy oraz dla fanów Titanica i twórczości Umberto Eco.
Badania wykazały, że krem Aksamitna Róża:
- wspomaga regenerację skóry (100% odpowiedzi),
- nawilża skórę (100% odpowiedzi),
- jest odpowiedni dla cery wrażliwej (100% odpowiedzi).
Receptura kosmetyku bazuje na wartościowych i pięknie pachnących składnikach aktywnych, takich jak:
- ekstrakt z aceroli – naturalne źródło witaminy C. Korzystnie wpływa na kondycję skóry i poprawę jędrności poprzez stymulowanie nowego kolagenu.
- organiczne masło shea – wspaniałe źródło witamin A i E. Sprawia, że skóra jest gładka, miękka i zaopiekowana.
- lanolina – naturalna substancja występująca w wełnie owiec. Bardzo dobrze natłuszcza suchą skórę i zabezpiecza przed nadmierną utratą wody.
- ekstrakt z algi brunatnej – intensywnie nawilża wysuszoną i zmęczoną skórę. Odżywia, ujędrnia i poprawia jej koloryt.
- ekstrakt z bambusa – neutralizuje działanie wolnych rodników, odmładza, chroni przed starzeniem. Wspiera naturalną mikroflorę skóry.
Składniki są w 98.9% naturalne, 30.3% organiczne.
Działanie: nawilżenie, odżywienie, redukowanie pierwszych oznak starzenia.
Cera: sucha, wrażliwa, dojrzała.
Pojemność: 50 ml
Opakowanie: szklany słoik zabezpieczony banderolą. Po zużyciu odkręć nakrętkę i umieść ją w koszu z napisem “tworzywo sztuczne”. Słoik wyrzuć do kosza z napisem “szkło”.
Stosowanie: niewielką ilość kremu nanieś na oczyszczoną skórę twarzy i szyi, omijając okolice oczu. Delikatnie wmasuj lub wklep. Zamknij oczy i ciesz się przez chwilę jego niezwykłym zapachem. Przechowuj w temperaturze pokojowej, w zacienionym, suchym miejscu.
Skład: Aqua, Rosa Damascena Flower Water*, Triticum Vulgare (Wheat Germ) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Glycerin, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Cetearyl Olivate, Salvia Hispanica (Chia) Seed Oil*, Squalane, Lactobacillus/Acerola Cherry Ferment, Lactobacillus/Arundinaria Gigantea Ferment Filtrate, Caprylic/Capric Triglyceride, Betaine, Cetyl Alcohol, Hydrogenated Farnesene, Lanolin, Sorbitan Olivate, Avena Sativa (Oat) Kernel Oil, Lactobacillus, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Benzyl Alcohol, Xanthan Gum, Pelargonium Graveolens (Geranium) Flower Oil, Salvia Officinalis Oil, Copaifera Reticulata (Copaiba) Balsam Oil, Undaria Pinnatifida Extract, Rosa Damascena Flower Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Oil, Boswellia Carterii (Frankincense) Oil, Dehydroacetic Acid, Geraniol**, Citral**, Citronellol**, Limonene**, Linalool**, Eugenol**, Farnesol**
* składniki z upraw organicznych
** naturalne składniki olejków eterycznych
Zapis INCI widoczny na stronie może delikatnie się zmieniać, zgodnie z aktualną dokumentacją, dostarczaną nam przez dostawców poszczególnych surowców. Najnowszy skład znajduje się zawsze na etykiecie kosmetyku.
Kosmetyki {iossi} produkowane są wyłącznie ze składników akceptowanych przez ECOCERT/COSMOS do stosowania w kosmetykach naturalnych i organicznych
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.