Ochrona skóry przed szkodliwym promieniowaniem UV jest kluczowa dla zachowania jej zdrowia i młodego wyglądu. Odpowiednie kremy z filtrem UV są niezbędnym elementem codziennej pielęgnacji nie tylko latem. Stosowane regularnie, chronią przed zbyt wczesnym fotostarzeniem i nowotworami skóry. Przeczytaj nasze wskazówki i dobierz produkt idealnie dopasowany do Twoich potrzeb.
Konsument, który zawarł umowę zakupu na odległość może od niej odstąpić w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
W celu odstąpienia od umowy należy przesłać oświadczenie na adres e-mail: sklep@kkcosmetic.pl lub adres korespondencyjny sklepu.
Zakupiony towar nienoszący śladów użytkowania i uszkodzenia należy odesłać w oryginalnym opakowaniu na adres sklepu: K&K Cosmetic Sp. z o.o., ul. Bokserska 1 lok. 201, 02-682 Warszawa.
Do przesyłki należy załączyć dokument sprzedaży: paragon lub fakturę VAT.
Koszt odesłania Towaru pokrywa konsument (przesyłki od Klientów wysyłane za pobraniem nie będą odbierane przez Sklep).
Koszty zwracanego towaru (bez kosztów dostawy towaru do konsumenta) zwracane są w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
ZWROTY I REKLAMACJE
Klient ma prawo do reklamacji zamówionego towaru, gdy: towar posiada wady fabryczne, został uszkodzony podczas transportu lub jest niezgodny z towarem zamówionym.
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny z tytułu niezgodności towaru z umową określony jest ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
Celem skorzystania z prawa do reklamacji o której mowa w punkcie poprzednim należy wysłać na adres e-mail: sklep@kkcosmetic.pl, bądź adres korespondencyjny Sklepu zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową.
W zawiadomieniu o którym mowa w punkcie poprzednim należy podać: imię i nazwisko Klienta, opis niezgodności oraz żądanie nieodpłatnej naprawy bądź wymiany Towaru na nowy,
Sprzedawca ustosunkuje się do żądań konsumenta nie później niż w terminie 14 dni towar dostarczany na terenie Polski, w przypadku reklamacji na towar dostarczany za granice kraju pocztą polską termin 90 dni.
Towar niezgodny z umową należy odesłać na adres: K&K Cosmetic Sp. z o.o. ul. Bokserska 1 lok. 201, 02-682 Warszawa.
Gdy reklamacja zostanie uznana Klient otrzyma wymieniony towar, natomiast jeśli okaże się to niemożliwe wówczas zostanie mu zwrócona równowartość ceny towaru. W przypadku uznania reklamacji zostają zwrócone również Klientowi koszty przesyłki do takiej wysokości jakiej naliczył sklep.
Koszt wysyłki i zwrotu przesyłki zagranicznej w przypadku podania błędnie adresu dostarczenia towaru jest po stronie zamawiającego towar i pobierana jest z przedpłaty za towar.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach oraz 6% rabatu na pierwsze zamówienie
Pliki cookies i podobne technologie umożliwiają prawidłowe działanie strony. Zaakceptuj użycie plików lub dostosuj zgody.
Ustawienia plików cookies
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.