K&K Cosmetic

Masz pytania?

Napisz do nas:

bok@kkcosmetic.eu

 

Zwroty i reklamacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsument, który zawarł umowę zakupu na odległość może od niej odstąpić w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
  2. W celu odstąpienia od umowy należy przesłać oświadczenie na adres e-mail: sklep@kkcosmetic.pl lub adres korespondencyjny sklepu.
  3. Zakupiony towar nienoszący śladów użytkowania i uszkodzenia należy odesłać w oryginalnym opakowaniu na adres sklepu: K&K Cosmetic Sp. z o.o., ul. Bokserska 1 lok. 201, 02-682 Warszawa.
  4. Do przesyłki należy załączyć dokument sprzedaży: paragon lub fakturę VAT.
  5. Koszt odesłania Towaru pokrywa konsument (przesyłki od Klientów wysyłane za pobraniem nie będą odbierane przez Sklep).
  6. Koszty zwracanego towaru (bez kosztów dostawy towaru do konsumenta) zwracane są w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.

ZWROTY I  REKLAMACJE

  1. Klient ma prawo do reklamacji zamówionego towaru, gdy: towar posiada wady fabryczne, został uszkodzony podczas transportu lub jest niezgodny z towarem zamówionym.
  2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny z tytułu niezgodności towaru z umową określony jest ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
  3. Celem skorzystania z prawa do reklamacji o której mowa w punkcie poprzednim należy wysłać na adres e-mail: sklep@kkcosmetic.pl, bądź adres korespondencyjny Sklepu zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową.
  4. W zawiadomieniu o którym mowa w punkcie poprzednim należy podać: imię i nazwisko Klienta, opis niezgodności oraz żądanie nieodpłatnej naprawy bądź wymiany Towaru na nowy,
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań konsumenta nie później niż w terminie 14 dni towar dostarczany na terenie Polski, w przypadku reklamacji na towar dostarczany za granice kraju pocztą  polską termin 90 dni.
  6. Towar niezgodny z umową należy odesłać na adres: K&K Cosmetic Sp. z o.o. ul. Bokserska 1 lok. 201, 02-682 Warszawa.
  7. Gdy reklamacja zostanie uznana Klient otrzyma wymieniony towar, natomiast jeśli okaże się to niemożliwe wówczas zostanie mu zwrócona równowartość ceny towaru. W przypadku uznania reklamacji zostają zwrócone również Klientowi koszty przesyłki do takiej wysokości jakiej naliczył sklep.
  8. Koszt wysyłki i zwrotu przesyłki  zagranicznej w przypadku podania błędnie adresu dostarczenia towaru jest po stronie zamawiającego towar i pobierana jest z przedpłaty za towar.

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach oraz 6% rabatu na pierwsze zamówienie
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl