ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument, który zawarł umowę zakupu na odległość może od niej odstąpić w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
- W celu odstąpienia od umowy należy przesłać oświadczenie na adres e-mail: sklep@kkcosmetic.pl lub adres korespondencyjny sklepu.
- Zakupiony towar nienoszący śladów użytkowania i uszkodzenia należy odesłać w oryginalnym opakowaniu na adres sklepu: K&K Cosmetic Sp. z o.o., ul. Bokserska 1 lok. 201, 02-682 Warszawa.
- Do przesyłki należy załączyć dokument sprzedaży: paragon lub fakturę VAT.
- Koszt odesłania Towaru pokrywa konsument (przesyłki od Klientów wysyłane za pobraniem nie będą odbierane przez Sklep).
- Koszty zwracanego towaru (bez kosztów dostawy towaru do konsumenta) zwracane są w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
ZWROTY I REKLAMACJE
- Klient ma prawo do reklamacji zamówionego towaru, gdy: towar posiada wady fabryczne, został uszkodzony podczas transportu lub jest niezgodny z towarem zamówionym.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny z tytułu niezgodności towaru z umową określony jest ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
- Celem skorzystania z prawa do reklamacji o której mowa w punkcie poprzednim należy wysłać na adres e-mail: sklep@kkcosmetic.pl, bądź adres korespondencyjny Sklepu zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową.
- W zawiadomieniu o którym mowa w punkcie poprzednim należy podać: imię i nazwisko Klienta, opis niezgodności oraz żądanie nieodpłatnej naprawy bądź wymiany Towaru na nowy,
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądań konsumenta nie później niż w terminie 14 dni towar dostarczany na terenie Polski, w przypadku reklamacji na towar dostarczany za granice kraju pocztą polską termin 90 dni.
- Towar niezgodny z umową należy odesłać na adres: K&K Cosmetic Sp. z o.o. ul. Bokserska 1 lok. 201, 02-682 Warszawa.
- Gdy reklamacja zostanie uznana Klient otrzyma wymieniony towar, natomiast jeśli okaże się to niemożliwe wówczas zostanie mu zwrócona równowartość ceny towaru. W przypadku uznania reklamacji zostają zwrócone również Klientowi koszty przesyłki do takiej wysokości jakiej naliczył sklep.
- Koszt wysyłki i zwrotu przesyłki zagranicznej w przypadku podania błędnie adresu dostarczenia towaru jest po stronie zamawiającego towar i pobierana jest z przedpłaty za towar.